mandag den 3. februar 2014

Raising Hell



Vi er jo i Los Santos, så jeg er jo nødt til at besøge Grover street, hvor CJ gjorde GTA San Andreas til en klassiker, og der er ikke så langt...
Skulle bare lige hente bilen, ned onkring Franklins nabolag og der er den - Meget anderedes, men stadig med et stabilt hint om, at du besøger en del af fortiden..
Og når nu jeg er i nabolaget, skal jeg lige tjekke graffittien..

Dette 'Unit' minder mig om Unit Zero.. Gruppen, som vi havde i Klub 47.. Long time ago..

Bilen skulle lige med, og det er den perfekte til roadtrip - Indtil PricedEnvelope ødelagde den :)





Og så skulle jeg da lige ind og se klubben indefra. Damen ved siden af kunne ikke acceptere et nej, så jeg nappede et billede og skred.. Udenfor rendte jeg ind i PricedEnvelope, og vi tog motorvejen nordpå til farmen, hvor jeg ville tage et billede og lede efter køer..




Her er vi så oppe ved farmen.. Efter billedet kom jeg til at placere en knytnæve i masken på ham og han kvitterede så med at brænde min bil af..

Vi kørte så op til en vejrstation, som udløste en lang serie af skuddueller med LSPD og andre statsansatte...
Jeg kørte til sidst væk, kørte i lufthavnen og lånte en helikopter og landte på et højhus for at afslutte med et godt billede...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar