søndag den 2. februar 2014

En forsinket start

Lad mig sige det med det samme. Jeg har dælme spillet GTA V med stor glæde og tosset rundt i den nye verden. Nu vil jeg så endnu engang tage på opdagelse i Los Santos og omegn for at lege turistos og tage billeder af denne forunderlige verden, samt dele mine oplevelser til de få, der skulle finde det underholdende.
Online delen er jo en del anderledes, især fordi at det er alle imod alle her. Du er i sikkerhed i din bolig, men man må ofte finde sig i, at de andre er dybt integreret i spillet og langt mere øvet..
Jeg er nu kommet op i level 18, har med statsstøtte fra Rockstar, lejlighed i den pæne ende og en rummelig garage. Online venner har dog gjort bilstanden mindre (se PricedEnvelope) ved at beskyde den og tvinge mig ud i Raising Hell opgør :)

Følg med...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar