tirsdag den 18. februar 2014

Jagten på Top Gear Lir

Jeg så forleden et youtube indslag, hvor de efterlignede Top Gear i GTA V - forstået på den måde, at flere online spillere havde erhvervet dig en RV og kørte ræs ovre på banen øst for byen.
Nu havde jeg ikke lige nogen venner online, men jeg ville da lige finde en RV og tage en tur over på banen.

Men uanset hvor jeg kørte hen, var der ingen RV, og jeg endte ved dæmningen...


Og herude i ødemarken er der fremtidsmuligheder.. Hvis du tænker på at holde dig total lokal, gifte dig med kusinen og have din ekstra sofa i haven/ørkenen, så er det stedet for dig :)


Og.. Jeg skulle lige forbi slagteriet og Cluckin Bell.. Det er hårdtarbejdende mennesker i denne lille by på nordsiden, og i disse krisetider må man holde fast i det job, man har...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar